Thursday, October 29, 2015

Ficțiuni de Facebook - partea intâi



   Cât de tare ne-a inrobit facebook-ul ăsta că ne-a acaparat si visele. Prostia dracului este mai puternică decât un drog. 



   După ce am visat-o a doua oară pe Diana, o tipă mișto de pe FB, m-am gândit să îi spun și ei ca să râdem impreună. Gagica scrie niște chestii tare mișto, probabil că din cauza asta am ajuns să o visez. Cum să fac să nu zică că mă dau la ea, că e foarte colțoasă, fapt ușor de observat din ceea ce postează. Zic eu in mintea mea că adevărul este solutia si m-am pus să îi scriu femeii. And so it goes ....

- Buna Diana
- Salut Bogdan
- Stăteam aici cu iubita mea si rădeam de faptul că te-am visat a doua oară si noi de fapt nu am vorbit vreodată live, îi zic eu zâmbind.
- Si ce făceam?
- Păi nimic .... sau poate făceam dar nu mai țin eu minte, spun eu cu urme de flirt.
- Auzi mă, tu ești normal? Că de faza cu iubita sunt sătul !!!
- ...... ?!?!  Eu raman vexat. Doamna in cauză, o tipa fină, nu prea îi stă îi caracter o astfel de exprimare.Ahh .... poftim, scriu eu neștiind cum să reacționez, politicos fiind din fire și ușor nelămurit de ce Diana este sătul și nu sătulă.
- Păi bine bă retardule, nu te-ai gândit că poate nu e Diana? După toate câte le-ai zis, după toate mesajele la toate orele posibile, tot nu te potolești ???
- Nu ..... eu ... statți puțin ....     iar din partea cealaltă incep un șir de invective tari de tot, mama cred că a fost ușor deranjată.

Renunț la conversație și plec in treaba mea, cu convingerea fermă că mi-am stricat ziua cu bună știință. Nu putem să stau dracului pe curul meu și să nu impărtășesc nimanui nimic?! Trece ziua și ma tot gândeam cu o tipă așa mișto precum Diana are așa un mârlan de soț/prieten sau ce morții lui o fi si cum de m-a mâncat in cur să îi scriu de parcă se termina lumea dacă nu o făceam.

Seara intru să văd ce și cum s-a mai intămplat pe FB. Mă loghez și ce sa vezi, duium de mesaje offline. Injurăturile omului si ... surpriză, Diana ...

* Salut Bogdan
* Scuză-l pe Mircea, dar e tare nervos că de vreo două săptămâni e unul care tot, mai frumos sau mai urat, se ia de mine. Eu i-am spus de ăla și a crezut că tu ești. Si Mircea te roagă să îl scuzi și ca să se recompenseze mi-a spus să vă invit la cină.
.
.
.
Căutam un cric să îmi ridic fălcile. Chiar mă gândeam la mama că nu i-o fi bine acolo unde e si acum cină ???

- Multumesc frumos, îi răspund și incă alte politețuri apoi încercăm să agreem ceva date pentru cină și altele.

Uite așa am ajuns de la injurături la cină în nouă ore. Ah, and the best is yet to come! Stai pe aproape.

By BSTF


No comments:

Post a Comment