Tuesday, October 20, 2015

Gandurile de azi




   Vremea de toamna autentica de afara ma face sa imi aduc aminte de ceea ce imi spunea bunica mea: nu mai sunt, mama, anotimpurile normale, ca pe vremea mea. Ultimele zile incearca din rasputeri sa o contrazica, racoare sau chiar frigut, cer acoperit, frunze vestede si ploi. Ai zice ca cineva chiar vrea sa reafirme toamna ca un anotimp de sine statator. Any way, vremea asta ma face melancolic. Mie imi place soarele si caldura, pare totul mai viu si mai plin de viata, moartea asta inceata ma deprima.

   Si mai vezi si cate un film dement si bolnav care te face sa nu te simti foarte bine, bleah ....


   Ma incearca si o raceala, asta chiar nu mi-ar conveni sa se instaleze in viata mea.


   Moartea asta inceata care o vezi pe geam te face sa te gandesti ca nu esti vesnic. Totul se termina si ce e bine si ce e rau. De ce ceea ce rau tine mai mult?


   In ce se transforma zilele care s-au terminat ca cica nimic nu se pierde, totul se transforma. 


by BSTF

 

No comments:

Post a Comment