Thursday, October 22, 2015

I am Groot?





   Vin Diesel mi-a plăcut cam în toate filmele. Trebuie să recunoaștem ca omu' e bun. Bun,  dar nu în sensul De Niro sau Pacino bun, ci mai mult în sensul Stallone sau Dwayne Johnson. 

   Personal am vazut majoritatea filmelor lui, unele mi-ai placut mai mult altele mai putin. Cred că cel mai bun film al lui rămane The Chronicles of Riddick din 2004. Poate și că sunt eu un fan al genului SF dar în acest film chiar mi-a placut. Cred că are cam acelaș nivel calitativ al interpretării cam în toate filmele, in The Chronicles of Riddick pare că a avut un spike. 


   Ceea ce îl caracterizează este vocea. Cred că sunt femei care când îl aud .... cresc apele Dunării. Lumea îl critică că joacă mai ales in roluri de bad boy, dar vocea, vocea este o voce de bad boy!! Că nu cred că s-ar potrivi in roluri.


   Dar ce îmi veni cu "I am Groot"? Pai mă gândeam că si eu am o vorba când mă refer la anumite specimene: NAPALM. Bănuiesc că e clar la ce fac referire.


   Intrebarea care se pune este: sunt copac vorbitor?


by BSTF

No comments:

Post a Comment