Tuesday, October 27, 2015

Pentru doamne .... nu neapărat


   Nu știu de ce dar drăguțul de Facebook imi recomandă numai caprioare. Niște fetițe de vreo 18-25 de primăveri, bune rău de tot! Mă mulțumesc să le admir exact ca un estet, din punct de vedere estetic.

   Dacă tot a venit vorba de Facebook, nu pot să nu constat o chestie: comentariile de la pozele de profil si/sau alte poze ale doamnelor și domișoarelor mai frumoase sau mai deosebite în special din punct de vedere estetic. Toate sunt din gama: ce frumi eshti, te poop, eshti o printzesica, frumoaso, ce duoamna bine ... și multe altele de genul ăsta al dulcegăriilor, de am senzația că fabrica de gemuri și dulcețuri se revarsă în zona aia și mă apucă diabetul sau mă ia greața și vomit instant.




   Nu o să ințeleg niciodată de ce unii bărbați se dau la femeile frumoase fară jenă!  De ce se fac de răs în atare hal, într-un spațiu public? Poți face complimente foarte fine și femeia, care este oricum MULT mai deșteaptă, se prinde ea.

   Ca să il citez pe Laurentiu Sabo: "Şi mai strică şi "ploile" altora, întrucât, prin intervențiile lor deşănțate, creează în mintea femeilor repulsie față de orice flirt nevinovat venit din partea acelora care ştiu să curteze frumos o femeie "

wink emoti   Crezi tu dobitocule, că dacă te dai pe lângă ea ca un bivol în călduri, îți va ingădui mai mult decât atât? Experimental s-a demonstrat că putem noi să vrem oricât, orice si oricum, dacă ea nu vrea, TOATE eforturile noastre sunt sortite eșecului si vom ajunge in baie cu o cutie de șervetele pusă pe suportul de hârtie igienică.

   Cred că astfel de bărbați, a se citi băieți, sunt cei reclamați ca fiind libidinoși!

   Dacă ești bărbat și nu băiat, fă dovada faptului acesta! Organele tale genitale externe, NU SUNT SUFICIENTE!!  Dacă nu poți face asta, dă-te dracului de libidinos!! 

   Dacă te recunoști în ceea ce am scris, vorba ficusului, ghinion :)



   by BSTF

   P.S.   Am reluat o temă mai vechie și i-am dat un parfum nou.




No comments:

Post a Comment