Monday, October 12, 2015

Starea mea de azi .... hai mai da-te dreac' !






   Am ales sa scriu ceea ce am in mine poate cineva va rezona sau ma va injura, dar incerc sa ma apuc sa ii ocrotesc pe cei din jurul meu, ca trebuie.

   Intre greata provocata de alegerile fantastice din PSD si frigul si ploaia de afara aleg sa fiu plin de spume. Prietenii imi spun ca daca eu cred ca voi schimba lumea sunt cel putin idiot. Cred ca sunt. Atat de multa nebagare de seama si neluare in seama a celor din preajma ma face sa mor de nervi ..... hai mai da-ma dreac' !


   Nu pot sa inteleg de ce daca toti vor o masina mai misto, o casa mai mare, ceva material in plus, de ce mortii mamii lor nu vor sa fie ei insisi mai buni? Viata esti si asa destul de grea .... hai mai da-te dreac' !


   E frig in casa si astia de la RADET sau cine mama dracului ar trebui sa dea caldura ce mortii lor de nu ii dau drumul?   RADET sau cine oi fi ..... hai mai da-te dreac' !


   Oamenii care au ceva in ei si inca SIMT sunt luati de fraieri ... de catre fraieri, cum ma, CUM? .... hai mai da-te dreac' !



by BSTF

No comments:

Post a Comment