Tuesday, October 20, 2015

Star Wars: The Force Awakens – Avem un nou trailer oficial pe Youtube






   In 1981 eram în State la mătușa mea. Am fugit de acasă să vad la cinematograf  The Empire Strikes Back, omor ce mi-am luat la întoarcere, nu vă povestesc acum. Tin minte ca a costat biletul 1,5 USD, pentru mine nu a fost deloc ieftin dar experiența a meritat toți banii . La noi văzusem deja A New Hope, nu știu cum Ceausescu făcuse aroganța asta de i-a dat drumul în cinematografe. Am devenit un fan al curentului Star Wars si S.F. aproape instantaneu.

   Nu vă explic in ce mod mă roade curiozitatea să aflu în ce fel vor conduce acțiunea în continuare si cum vor integra vechile personaje in noul film. Cu puțintică răbdare vom afla toate astea cu toții incepănd cu 18 decembrie la cinematografele.

   Vă las să vă uitați in liniște la noul trailer care, spune gura târgului că, ne dezvăluie puțin mai mult din intriga acestui nou episod din trilogia ce va urma. 

   Noul poster oficial este și el puțin mai jos ;) 





by BSTF

No comments:

Post a Comment