Wednesday, October 21, 2015

Tara de atotcunoscatori



   Să vrei să ridici un blog tehnic și o pagina de facebook, despre aparatură audio-video cu o mulțime de date si caracteristici tehnice este cu adevărat o incercare! Să crezi că poți dezvolta un business bazat pe asta devine o adevărată provocare !! 


   Traim intr-o țară de atotcunoscători in care toți ne pricepem la orice și fiecare la .... nu prea multe. Fără doar și poate, toți ne pricepem la orice .... sau nu e chiar așa?!



  • Nu am văzut ca atunci cand vrei o mașina să ți-o construiești singur!
  • Nu am văzut ca atunci cand ai probleme cu legea să te duci la tribunal și să te reprezinți singur!
  • Nu am văzut ca atunci cand ai probleme cu dantura să te apuci cu avânt de treabă! 
  • Nu am văzut ca  atunci cand vrei o casă, să pui mâna pe creion si cu un năvalnic elan să purcezi la treabă!
   Nu văd de ce atunci când vrei să iți faci acasă un home theatre să nu apelezi la unul care se pricepe. Mi-ai putea spune că pentru ca să cumperi un televizor, un player de vreun fel, niște boxe si un subwoofer, să tragi niște fire intre ele, nu e rocket science! Aici suntem de acord, nu e! Dar să faci să sune sistemul ăla, să se vadă cât de cât bine, să nu rămâi cu un ghem de fire prin spatele sculelor și să obtii ceea ce poți mai mult din banii pe care ești dispus să îi ingropi intr-o pasiune, asta e o mică fracțiune de rocket science.

   Vorbeam cu un amic, medic stomatolog, mi-a spus că bineințeles că știe să cumpere un televizor, ce e mare șmecherie? Să fie mare, să fie 3D și să fie Full HD ..... ok zic. Ce ai in casă care scoate semnal Full HD și/sau 3D?  ...........pauză, pai nu am, mi-a răspuns. Atunci de ce investești in Full HD și 3D, lei vei vrea cândva? I rest my case!  Culmea, tipul chiar și-a luat televizorul respectiv, a dat cam 6000 de lei pe el și mi-a spus că se vede mult mai bine!!!! Placebo funcționează beton la domnia sa.





   Nu i-am mai spus că exista și UHD TV si că sunt sisteme de sunet ca Dolby Atmos sau DTS-X mult peste 5.1 si 7.1 sau 7.2 într-o configurație de genul 5.2.2 si 7.4.2 asta ca să nu exagerez cu rocket science-ul :)








Asta ar fi ceea ce ai putea avea intr-o varianta suficientă. - >   











   Pe scurt, apelați la unul care se pricepe in tot ceea ce doriti să faceți, iar dacaă doriți acasă un home theatre sau măcar un home cinema, apelați la mine cu mare incredere, discuția este gratis oricum.

By BSTF

No comments:

Post a Comment